חשוב מאוד לחזק את שטף הקריאה של ילדים.ות בכיתות יסוד.
בכיתה א' אנחנו מלמדים קריאה.
יש הרבה שיטות הוראה אני מעדיפה את ההוראה שדוגלת בלימוד צלילים.
צליל ועוד צליל ולעיתים עוד צליל קיבלנו מילה.
מילה ועוד מילה ועוד מילה קיבלנו משפט.
חשוב ללמד שכל מילה עומדת בפני עצמה.
אני מצביעה על המילה, כי הוויזואליות עוזרת.
לקראת סוף כיתה א' ובטח בתחילת ב' חשוב לחזק את שטף הקריאה ועל זה נוסיף את הבנת הנקרא שהיא משימה בפני עצמה.
תרגול ועוד תרגול ועוד תרגול חשוב ואפילו קריטי.
בסופו של דבר המפתח לאוריינות ולרכישת קריאה וכתיבה טמון בקריאת ספרים וסיפורים הן מצד ההורה הגננת והצוות החינוכי כשהשלב הבא הוא להעביר את שרביט המשימה לילד.ה .
העלות של קריאת ספרים וסיפורים היא אפסית חשוב ואפשר להשאיל ספרים בספרייה הציבורית שביקור בה הוא חוויה בפני עצמה שמצריך השקעה מצד ההורה והבית.
אין קיצורי דרך: לקרוא, לקרוא, לקרוא
תרגול, תרגול, תרגול