ספרות ילדים צריכה להילחם על מקומה.
לא תמיד מבינים את הקשר בין התרומה של חשיפת ילדים.ות לספרות בגיל הרך לבין בניית יכולת קוגניטיבית וההתפתחות הפוטנציאלית של האדם.
זו מלחמה יום יומית בין השטוח לעמוק ולכן חשוב לעודד קריאה ולהביא אותה למודעות כוללת בקרב הורים ומי שנוטל חלק בעבודה החינוכית.
קיים קשר בין שפה לחשיבה והתפקיד לעידוד קריאה וחשיפה לספרות ילדים מוטל בראש וראשונה על הורים כשלמערכת החינוך ולגני הילדים יש תפקיד משמעותי.
מילה מילה.
לקרוא מילה מילה.
אצבע על כל מילה.
ראשית קריאה
אני דבקה במטרה.
למידה מתרחשת בכל זמן ומקום אם רק נאפשר.