למידה מזדמנת, על הדרך

שתף את הפוסט

באחד השיעורים שלימדתי הבאתי קרטון, לא זה שבתמונה אחד אחר שרציתי לזרוק
אבל לפני שזרקתי החלטתי ללמד דרכו
הייתי חייבת השלמה קטנה לשיעור קודם בנושא "מאפיינים התפתחותיים סנסו- מוטוריים" ורציתי לתת דוגמא פרקטית 

ביקשתי מאחת הבנות שתחלק לכל אחת חתיכת קרטון 
ראשית ביקשתי שכל תלמידה תקרע לחתיכות קטנות כמה שיותר ואז ביקשתי  לספור כמה חתיכות היא חתכה ותכריז על כך 

בהמשך שאלתי "מה עוד ניתן לעשות מזה?" 
עלו המון רעיונות
בסוף שאלתי: "מה לימדנו את הילדים?" 
רשמתי על הלוח יחד עם הבנות
1. שמירה על העולם – existence קיימות
2. שפה (חלק/ מחוספס) 

3. מרקמים תוך כדי מגע (חלק/ מחוספס)
4. פורקן (שחרור אגרסיות תוך כדי קריעה)
5. יצירה
6. אחריות אישית (לאסוף ולזרוק לפח לדאוג לסביבה נקיה בתום המשימה) 
7. מוטוריקה עדינה

למידה מזדמנת, על הדרך

עוד פוסטים באתר

נפל בחלקי

נפל בחלקי להגיע לבית הדין לעבודה ולמסור את עדותי במסגרת דיון ההוכחות על תביעה שהגשתי באוקטובר 2021 כנגד משרד החינוך תביעה עמוסה בפרטים והוכחות להשתלשלות בוטה

מה המושג "התעמרות בעבודה" אומר לכם?

מה אתם יודעים על המושג "התעמרות בעבודה"? שאלתי את התלמידים.ות שלימדתי מבית חולים שיבא במסגרת גמוליי השתלמות במכללת אור יהודה שלל מילים עפו באוויר יותר נכון